Paseo Campo Volantin 1, Bilbao, Spanien
Hotel Bilbao Plaza ligger 950 m fra Teatro Arriaga og har Wi Fi i offentlige områder og en parkeringsplads på stedet. Dette hotel tilbyder også leje af cykler for at udforske området.
Hotellet kan prale af fremragende beliggenhed blot 5 minutters gang fra Abando metrostation. Afstanden mellem Bilbaos bycentrum og indkvarteringen er 1 km. Stedet ligger 900 meter fra Bilbao togstationen, mens Ernesto Erkoreka / Udaletxea busstoppestedet ligger 100 meter væk.
Nogle værelser har udsigten til byen.
Om morgenen serveres en buffet i spisesalen. Hotellet inviterer gæsterne til denne lounge bar for at slappe af med en drink. Nidobilbao ligger kun 450 meter fra stedet og serverer spanske, sunde og europæiske måltider.
Se de nøje udvalgte restauranter og seværdigheder i nærheden af hotellet
Skjul steder i nærheden
Find ud af, hvad andre gæster siger om Hotel Bilbao Plaza!
For din bekvemmelighed har vi samlet anmeldelserne fra flere kilder.
Jørgen
2024-07-04
Kan godt anbefales denne indkvarteringsstedet. God beliggenhed i byens centrum i et virkelig komfortabelt kvarter. Desuden boede vi 3 km fra Oblivion. Værelset var pletfrit rent og inkluderede alle nødvendige ting. Ekstremt behagelig seng og godt badeværelse. Folk, der arbejder her, var behagelige og imødekommende.
Heidi
2024-03-20
Sengene var behagelige, og jeg sov godt.
Peter
2024-03-06
kaffe og te blev serveret til morgenmad.
Casper
2023-12-26
Airconditioneret og smukt vedligeholdt værelse, fremragende bad. Beliggenheden var meget komfortabel: gåafstand til et butiksområde og markeder.
Hans
2022-08-23
Maden var flot med masser af alternativer. Komfortabel beliggenhed og airconditioneret forbløffende nyt værelse.
Elna
2022-08-03
Beliggenhed og personale var behagelige.
Christen
2022-02-25
Vi nød opholdet på hotellet, morgenmaden var passende. Personalet var fantastisk hjælpsomt, vi opholdt sig i 2 nætter. Sengene var meget stiv her, ikke desto mindre alt i alt var det et flot ophold...
Uffe
2021-10-19
Beliggenheden er forbløffende og morgenmaden er lækker: )